موشی که عاشق سیگار است + عکس
 

 

 

هــــــــــــــوران بــــــــــــــاغ


مطالب گلچین و عـکسهای زیبا

 

bullet موشی که عاشق سیگار است + عکس
این حیوان اغلب سعی می‌کند که به‌دنبال ته‌سیگارهای روشن باشد اما اگر سیگار روشنی را پیدا نکند، به‌گذاشتن ته‌سیگارهای خاموش در دهان رضایت می‌دهد ...
 

 
 
یک ‌موش‌خرما اعتیاد عجیبی به سیگار پیدا کرده است. این موش‌خرما هر روز در سواحل دریایی منطقه کاستا کالمای اسپانیا به‌دنبال ته‌سیگارهایی می‌گردد که افراد آنها را به زمین انداخته‌اند. البته این حیوان اغلب سعی می‌کند که به‌دنبال ته‌سیگارهای روشن باشد اما اگر سیگار روشنی را پیدا نکند، به‌گذاشتن ته‌سیگارهای خاموش در دهان رضایت می‌دهد. به‌گفته گردشگران، این موش‌خرمای سیگاری، در میان بوته‌ها و درختچه‌های ساحل مقدار زیادی ته‌سیگار جمع کرده است و به‌همین خاطر همه رهگذران آن‌را با سیگاری که گوشه لبش گذاشته مشاهده می‌کنند. این در حالی است که گفته می‌شود موش‌خرما علاقه عجیبی به آجیل، میوه و حشرات ریز دارد اما این موش‌خرما بین سیگار و آجیل، سیگار را انتخاب کرده است.
 



کارت پستال درخواستی طراحان - سفارش از شما ، طراحی با ما

نظرات شما عزیزان:

alli amiri
ساعت23:35---4 اسفند 1390

سلام دوست من خیلی برام جالب بود که اهل کجایی من تمام ایران غیر از هرمزگان و بلوچستان رو رفتم خیلی دوس دارم بیام سری هم به شما بزنم .اجازه هست؟؟؟

با این موش هم خیلی حال کردم
مرسی گلم

سلام علیکم خسته نباشی ممنون از حضورت خوشحال شدم که سر زدی

درخد مت شما هستم شهرستان سر باز هستم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  نويسنده: واحد بخش ملک ریسیی| تاريخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:موشی که عاشق سیگار است + عکس , | ساعت: 1 قبل از ظهر | موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
CopyRight| 2009 , هــــــــــــــوران بــــــــــــــاغ , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: GreenSkin